суббота, 16 марта 2019 г.

კითხვის საათი



         კითხვის საათი
                მესამე კლასი



თემა
მიზანი
ჩატარების დრო
საათების რაოდენობა
შენიშვნა
ცოდნა  თან დასდევს მცოდნელლსა

1.გიორგი ლეონიძის „წიგნი“




2.მურმან ლებანიძე „წიგნები“




3.ნოდარ დუმბაძე „ჩვენი საუნჯე“





4.ქეთევან  ხაჩიაშვილი „ჩემო კარგო ქვეყანავ!“



5.დაწერე  „რა ვიცოდი“ რა გავიგე“





შემოდგომა მოვიდა წითელ-ყვითელ ფერებით

1.ვლადიმერ ასლამაზიშვილი
„მოლოდინა“






2.ვახტანგ კახაძე
„ყოჩაღი ლალი“





3.კუკური გოგიაშვილი
„რთველი“



4.რა დამამახსოვრდა.




ტყე შეუნახე შვილებსა

1.მურმან ლებანიძე
„კაცს დასარგავად ნერგი მიჰქონდა





2.გივი ჭიჭინაძე
„სათვალე“






ზაამთარია,
ზამთარი



3.ვლადიმერ ასლამაზიშვილი
„ბაქიბუქა ზამტარი დაპატარა წყარო“


4. ნ. ნოსოვის მიხედვით „კახას შუშხუნები“





5. ნოდარ დუმბაძე „ნაძვის ხის სიმღერა“



6.საახლწლო სურვილები




რა არის კარგი და რა არის ცუდი,

1. შოთა მირიანაშვილი  „სიხარულის წყარო“





2.ნ . ნოსოვის მიხედვით „ზაზა და ზიზი“




3.დარეჯან ვარდოსანიძე -წერეტელი
„ძუნწი და ექიმი’’

4.იაკობ. გოგებასვილის მიხედვით.
„კოჭლი კაცი




5. რა ვისწავლე









დედა , ჩვენი საყვარელი

1.შოთა ასანისვილი
„დედის იმედი“








გაზაფხულია, გაზაფხული.

1.გუგული ტოგონიძე

„მაღალი იყო ენძელა“







2.გივი ჭიჭინაძე
„საგაზაფხულო“






3. მერი ბოლქვაძე
„მზე“











.ბიჭობა განა ღონეა

1.მ. ზოშჩენკოს მიხედვით

„ყველაზე მთავარი“


2.ზღაპარი „არწივი და ბერურა








3. ჯემალ ინჯია

დათვი და ჭიანჭველა“


4.ნახატებიანი წიგნის შექმნა



ძმა ძმისთვისო

ოტია იოსელიანი
„ჩატეხილი ხიდი“




2.იაკობ გოგებაშვილის მიხედვით

„ორი მეგობარი“






3.მარგო თომაძე
 ‘ნაბოლარა ‘








მოთხრობის შედგენა







ზღაპაარ იყო, ზღაპარ იყო.

 ზღაპარი

„ხელმწიფე და გლეხის ქალი“.






ზღაპარი
„ნადირთა ძმობა“


.


 ყაყაჩოსა სიწითლითა


1.მერი ბოლქვაძე

„ნანას ყაყაჩოები“




2.ქეთევან ჭილაშვილი


„ბალზე“







საზაფხულო გეგმები





















კითხვის უნარის განვითარება, წიგნის სსიყვარუის გაღვივება

აზროვნების განვითარება. მხატვრული კითხვის უნარცვევების განვითარება

„დედა  ენის“ მნიშვნეობის გაცნობიერება. ქარტული ენის ისტორიის გაცნობა


საქართველოს ისტორიის გაცნობა.
მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება.

რა დაამახსოვრდათ მოსწავლეებს შესწავლილი თემიდან









კითხვის ტექნიკის გაუმჯობესება.
წაკითხულის გარშემო მსჯელობის უნარის განვითარება

კითხვის ტექნიკის დახვეწა. წელიწადის დროებზე დაკვირვება

პოეტური ტესტის კითხვის ჩვევის ჩამოყალიბება



შესწავლილი თემის  გარშემო მსჯელობა





კითხვის ტქნიკის გაუმჯობესება.
ბუნების მოვლისა და გაფრთხილების ჩვევების განვითარება

პოეტური ტექსტის აღქმა. ცხოველებისა და ფრინველების მნიშვნელობის გაცნობიერება.






კითხვის ტექნიკის გაუმჯობესება.
ბუნების მოვლენებზე დაკვირვება.


კითხვის თექნიკის გაუმჯობესება. უსაფრთხოების წესების დაცვის მნიშვნელობის გათავისება


პოეტური ტექსტის აღქმა.
საახალწლო  განწყობის შექმნა.

მოსწავლეთა ოცნებების გაზიარება








კითხვის თექნიკის გაუმჯობესება. აზროვნების განვითარება
წააკითხულია გააზრება


აზროვნბის განვითარება, პასუხისმგებლობ
ის გრძნობის ჩამოყალიბება


აზროვნებისა და მეყველების განვითარება. წაკითხული გააზრება.

კითხვის ტექნიკის განვითარება. ტო
ლერანტობის გრძნობის გარვივება.


შეწავლილი თემის შემდეგ რა დაამახსოვრდატ მოსწავლეებს









კითხვის ტექნიკის დახვეწა, დედისა და ქალსადმი პატივისცემის უნარ -ჩვევები განვითარება








კითხვის ტექნიკის დახვეწა. წელიწადის დროებზე დაკვირვება.



პოეტური ტექსტის აღქმა.
წელიწადის დროებზე დაკვირვება.


ბუნების მოვლენებზე დაკვირვება. კითხვის ტექნიკის დახვეწა









კითხვის ტექნიკის დახვეწა. წიგნის სიყვარულის გაღვივება


აზროვნების განვითარება, წაკითხულის გააზრება, კონფლიქტების მშვიდობიანად მოგვარების უნარ-ჩვევების განვითარება


წაკითხულის გააზრება. მეტყველების განვიტარება.


შემოქმედებითი უნარების განვითარება






კითხვის ტექნიკის დახვეწა. ტოლერანტობისა და ურთიერგატა
ნის ჩვევების განვითარება.





აზროვნების განვიტარება. კითხვის თექნიკის განვითარება


წაკითხულის გააზრება. საკუტარი აზრის გამოთქმის  და ლოგიკური მსჯელობის უნარების განვითარება.


წაკითხულისს გააზრებისა და აზრის გაგრძელების უნარების განვითარება








კითხვის ტექნიკის დახვეწა. ზღაპრის დანიშნულების გაცნობა.


ზრაპრის გმირებზე დაკვირვება. კეთილისა და ბოროტის გარჩევის შესაძლებლობა.







 კითხვის ტექნიკის დახვეწა. წელიწა
დის დროებზე დაკვირვება.






კითხვის ტექნიკის გაუმჯობესება . საზაფხულო განწყობის შექმნა.


საკუთარი აზრის გამოთქმისა და პრეზენტაციის უნარების განვიტარება








22.09






29.09






6.10







13.10






20.10











27.10








3.11






10.11






17.11







24.10









1.12












8.12







15.12







22.12






29.12









19.12








26.12-2.02






9.02






16.02






23.02












2.03-9.03














16.03








23.03






30.03














6.04






13.04











20.04




27.04






4.05











11.05






18.05









25.05













1.06







8.06













15.06










22.06







29.06




1სთ







1სთ







1სთ







1სთ






1სთ











1სთ








1სთ






1სთ






1სთ







1სთ









1სთ













1სთ






1სთ







1სთ






1სთ









1სთ








2სთ






1სთ






1სთ






1სთ












2სთ














1სთ








1სთ






1სთ














1სთ






1სთ












1სთ



1სთ






1სთ











1სთ






1სთ










1სთ












1სთ







1სთ













1სთ










1სთ







1სთ







კითხვის საათი

    

Комментариев нет:

Отправить комментарий