суббота, 16 марта 2019 г.

სადამრიგებლო პროგრამა


სდამრიგებლო პროგრამა

დამრიგებელი მოსწავლის მრჩევლად მოიაზრება
   დამრიგებლის მიზანია ჯანსაღიეროვნული და ზოგადსაკაცობრიოღირებულებების მქონე პიროვნების აღზრდასასწავლო პროცესის მართვა,მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების მონიტორინგიმშობელთათვისინფორმაციის დროული მიწოდება.ვეცდები ჩემს მიერ შემუშავებულისადამრიგებლო პროგრამაკლასის ხელმძღვანელის სამუშაო გეგმა დაჩატარებული კლასის საათები სწორედ ამ მიზნების განხორციელებაზე იყოსორიენტირებული.
  ●მოსწავლისათვის დიდი მნიშვნელობა აქვს თუ როგორ გარემოში იმყოფება იგი,ამიტომ ვეცდები კლასში შევქმნა კარგიმშვიდიმოხერხებული სასწავლოგარემოსადაც  მოსწავლე იგრძნობს მასწავლებლისა და ამხანაგებისმხარდაჭერას.
  ●თანამშრომლობითი საქმიანობა მაშინაა წარმატებულითუ ადამიანს გააჩნიასოციუმში ქცევის უნარიამიტომ ვეცდები კლასში შევქმნა თანამშრომლობითიატმოსფერო და ვიზრუნო მათში სოციალური უნარჩვევების ჩამოყალიბებაზე,ხელი შევუწყო თითოეული მოსწავლის სასწავლო პროცესში ინტეგრციას.
  ● ვეცდები ჩემიროგორც დამრიგებლის საამღზრდელო მუშაობა მიმართულიიყოს პიროვნების ფიზიკურიფსიქიკურისოციალური და სულიერიგანვითარებისაკენჩემი  სააღმზრდელო მუშაობის მთავარი პრინციპიფიზიკურად და ფსიქიკურად ჯანსაღი მოქალაქის აღზრდა იქნება.
  ● ყველა ბავშვი უნიკალურიაისინი დაჯილდოვებულნი არიან განსხვავებულინიჭითა და შესაძლებლობებითვეცდები მათი გამოვლენისათვის შევუქმნასათანადო პირობები და ხელი შევუწყო მათი შინაგანი ძალების აქტივაციას.
  ● სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში მოსწავლეთა ჩართულობა ხელს უწყობსმათში პასუხისმგებლობისა და ვალდებულების გრძნობის ამაღლებასმათიჩართულობის ხელშესაწყობად მონაწილეობას მივაღებინებ აქტივობების(ზეიმებილაშქრობები და სხვა.) დაგეგმვასა და ამ დროს წამოჭრილიპრობლემების მოგვარებაშივეცდები მათი ინტერესები მაქსიმალურადგავითვალისწინოამგვარი ჩართულობა მოსწავლეს განუვითარებს ისეთუნარჩვევებსრომლების დაეხმარება მათ დამოუკიდებლად მოაგვარონცხოვრებაში წამოჭრილი სირთულეები.
  ● ვეცდები ჩემი უთიერთობა მოსწავლეებთან ემყარებოდეს თანამშრომლობას,ურთიერთპატივისცემასა და ურთიერთნდობასჩემი მიზანი იქნება კლასშითანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.
  ● სისტემატურად მექნება საუბარი მათ უფლებებსა და მოვალეობებზე.შევეცდები დავარწმუნო ისინი მათი შესრულების აუცილებლობაში.
  ● მოსწავლეზე დადებითად აისახება მასწავლებლისა და მშობლისთანამშრომლობავეცდები მჭიდროდ ვითანამშრომლო მოსწავლეთა მშობლებთანდროულად მივაწოდო ინფორმაცია მათი შვილების ყოფაქცევისა თუაკადემიური მოსწრების შესახებ ასევე ვეცდები მივიღო ინფორმაცია მათიოჯახური პირობებისქცევისმისწრაფებებისჩვეულებების შესახებრომელთაცმიზნობრივად გამოვიყენებ.ვითანამშრომლებ საგნის მასწავლებლებთან დაგამოვიკვლევ მათ აკადემიურ მდგომარეობასდავეხმარები სიძნელეებისდაძლევაში.
   ● თითოეული მოსწავლის შესახებ ინფორმაცია იქნება კონფიდენციალური.



     სადამრიგებლო პროგრამა

Nგანსახორციელებელი აქტივობებიმიზანიშესრულების დროშენიშვნა
1.საორგანიზაციო საკითხები:
ა)  მოსწავლეთა მონაცემთა ბაზის დაზუსტება;
ბ)  სახელმძღვანელოების გაცემა;
გ)  პირადი საქმეების მოწესრიგება;
დ)  სასკოლო ჟურნალის მოწესრიგება.

სასწავლო პროცესისათვის მზადება.


სექტემბერი
2მშობელთა საერთო კრებებზე განსახორციელებელი საკითხები:
ა)  სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა;
ბ)  მშობელთათვის ესგ – თი გათვალისწინებული საკითხების არსებული სიახლეების გაცნობა.
დ)  მიმდინარე, შემაჯამებელი, სემესტრული შეფასებების ჩვენება.
ე)  სასკოლო და საკლასო ნამუშევრების ჩვენება.
ვ)  მოსწავლეთა დაგვიანების,გაცდენების,ფორმიანობის საკითხების განხილვა.
მშობელთა ჩართვა სასკოლო ცხოვრებაში მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების ამაღლების მიზნით.



თვეში ერთხელ
3აკადემიურად ჩამორჩენილი მოსწავლეების დახმარება.აკადემიური მოსწრების ამაღლება.        საჭიროებისამებრ
4სხვა საგნის პედაგოგების გაკვეთილებზე დასწრება.მოსწავლეთა ქცევასა და აკადემიურ მოსწრებაზეწლის განმავლობაში
5მოსწავლეთა აქტიურად ჩართვა სასკოლო და საკლასო ღონისძიებებში:
ა)  კონკურსებში მონაწილეობა                    ( კალიგრაფიის, მხატვრული კითხვის, ნახატების )
ბ) კედლის გაზეთის გამოშვება ;
გ) საშობაო კარნავალის მოწყობა;

დ)  თეატრალურ წარმოდგენებზე და კინოფილმებზე დასწრება;
ე) სპორტულ ღონისძიებებში მონაწილეობის მიღება;
ვ) ექსკურსია.



მოსწავლეებში მოტივაციის ამაღლება


წლის განმავლობაში
6სადამრიგებლო კლასის საათების ჩატარებაურთიერთობების ჩამოყალიბება: უფროსებთან, თანატოლებთან;
კომუნიკაციის უნარის განვითარება;
პიროვნული და მორალური განვითარება, ჯანსაღი ცხოვრების წესის გაცნობა და შესრულება, გარემოს დაცვითი კულტურის გაცნობა, უსაფრთხოების წესების გაცნობა,მოქალაქეობრივ – პატრიოტული ცნობიერების  დანერგვა, თვალსაწიერის გაფართოება.









წლის განმავლობაში
სადამრიგებლო საათის პროგრამა
Nთემებიშეხვედრების რაოდენობააქტივობები
1.რას ნიშნავს იყო მე-3 კლასელი? ზაფხულის შთაბეჭდილებები, შეძენილი უნარ – ჩვევები, მათი ინტერესები,ჰობი. რომელი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე ძალიან? რა მოლოდინები აქვთ ახალ სასწავლო წელს?
2
ზაფხულის შთაბეჭდილებების შესრულება.
2.ოცნებები – რატომ ოცნებობენ ადამიანები? რაზე ოცნებობენ? ვინ გვეხმარება ოცნების შესრულებაში? როგორ ავისრულოთ ოცნებები?
2
3.ფანტაზია – რაში ეხმარება ადამიანებს ფანტაზია? მე – 3 კლასელებს? მხატვრებს? მწერლებს? ფანტაზია და ტყუილი: განსხვავება მათ შორის;  რა შედეგი მოსდევს ტყუილებს? შედეგების გააზრება; შემთხვევები, როდესაც ადამიანებს ტყუილის თქმა უჭირთ.

2
გონებრივი იერიში, კითხვა – პასუხის რეჟიმი, დიდაქტიკური ზღაპარი „მატყუარა ბიჭი მიტო“
4.მესამეკლასელის პასუხისმგებლობა; ვალდებულებები სწავლაში, სახლში, მეგობრებთან ურთიერთობაში.2

5.მესამეკლასელის უფლებები.2ბავშვთა უფლებების გაცნობა.
6.რა გვეხმარება, რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების შესრულებაში?რას ნიშნავს სიზარმაცე? როგორ ჩნდება სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
2
7.ურთიერთობები უფროსებთან, უმცროსებთან, პატარა და-ძმებთან; ფორმალური და არაფორმალური ურთიერთობები.
2
კითხვა – პასუხი.
8. თვისებები, რომელიც აუცილებლად უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს. მშობელს, მოსწავლეს.2დისკუსია.
9.სირთულეები ურთიერთობების სფეროში და მათი დაძლევის გზები.1წინადადებების დასრულება,დისკუსია, დიდაქტიკური ზღაპარი „ პატარა კურდღელი“
10.ჯადოსნური სიტყვები: გმადლობთ, ბოდიში. მათი გამოყენება სხვადასხვა სიტუაციებში.1
11.პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში.2
12.შექება და კომპლიმენტები, როგორ ვიყენებთ მათ .1
13.მეგობრობის უნარი და მისი განვითარება.2გონებრივი იერიში, კითხვა-პასუხის რეჟიმი.დიდაქტიკური ზღაპარი „ ტყის ალქაჯი მატილდა“.
14.კამათი და ჩხუბი. განსხვავება მათ შორის. კამათის კულტურა.2წინადადებების დასრულება, გონებრივი იერიში,კითხვა-პასუხის რეჟიმი.
15.თანამშრომლობის მნიშვნელობა; გაგება, მოსმენა, მოლაპარაკება.2კითხვა – პასუხი, როლური თამაში.
16.ჯანსაღი ცხოვრების წესი.2დისკუსია.
17.დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულტურა და სპორტი.1დღის რეჟიმის შედგენა,ბუკის მეშვეობით სხვადასხვა სურათების გადაგზავნა.
18.საგზაო უსაფრთხოება.1საგზაო ნიშნების პლაკატის ჩვენება და მასზე აღნიშნული ნიშნების განმარტება, სიტუაციური თამაშობები.
19.ჩვენი ქალაქი, სოფელი, ქვეყანა, სახელმწიფო, ღირსშესანიშნაობანი სა ისტორიული ძეგლები. დღესასწაულები და მათი აღნიშვნის ტრადიციები, სახელმწიფო სიმბოლიკა.
1
იდეათა ყუთი,ყუთში იდეების ჩაყრა. მოსწავლეთა მიერ სავარაუდო წესების ჩამონათვალი, დრისკუსია. რუკისა  და გლობუსის გამოყენება.
20.წაკითხული წიგნები, კონცერტები , გამოფენები, სპორტული ღონისძიებები.რომლებსაც დაესწრნენ.1კითხვა – პასუხი, შთაბეჭდილებების გაზიარება.
     

Комментариев нет:

Отправить комментарий