სკოლა :
აბაშის მუნიციპალიტეტის სეფიეთის საჯარო
სკოლა
მასწავლებელი
: ანნა მაჩიტაძე
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი.
მესამე.
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 6
საგანი:
მათემატიკა
თემა:
შევადგინოთ ფიგურები
მიზანი:
ბრტყელი ფიგურების დასახელების,შედარება-დაჯგუფების ჩვევების გამომუშავება. ფიგურების
გროვიდან შერჩეული ფიგურებით ახალი ფიგურის შექმნის, ფიგურის დანაწევრების (დაყოფით)
მითითებული ფიგურის შედგენის უნარების განვითარება.
გრაფიკული გამოსახულებებისა და მოდელების შექმნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლეს შეუძლია
.გეომეტრიული
ფიგურის სიტყვიერი აღწერილობის მიხედვით ქმნის ამ ფიგურის გრაფიკულ გამოსახულებას.
.ირჩევს
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების მოდელებს გროვიდან და ქმნის მითითებულ კონფიგურაციას/ფიგურას.
.ანაწევრებსბრტყელი
გეომეტრიული ფიგურის გრაფიკულ გამოსახულებას ანმოდულის მითითებულ ფიგურის/ ფიგურების
მისაღებად.
წინარე ცოდნა: სამკუთხედის,
ოთხკუთხედის, მარტკუთხედის კვადრტის ამოცნობის, გამოსახვის, დახასიათებების ჩვევები.
სასწავლო რესურსები:
ქაღალდი, წებო,სახელმძღვანელო ფერადი ფანქრები, მაკრატელი,გეომეტრიული
ფიგურების მოდელები.შეფასსების რუბრიკები,
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
მეთოდი/
მეტოდები
|
კლასსის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
1.
|
საორგანიზაციო საკითხები:
სიის გადახედვა,
თემის ,მიზნისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა.
|
|
მთელი კლასი
|
შეფასების რუბრიკები
|
4-5წთ
|
|
2
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება:
მეცადინეობას ვიწყებთ უკვე შესწავლილი ფიგურების დახასიათების გახსენებით.
-რა იცით სამკუთხედის შესახებ
-რა იცით ოთხკუთხედის შესახებ?
-რა სახის ოტხკუთხედებს გაეცანით?
-როგორ დაახასიათებთ მარტკუთხედს?
-შეიძლება მართკუთხედი არ იყოს კვადრატი?
-ყოველი კვადრატი მართკუთხედს წარმოადგენს?
|
კითხვა-
პასუხი
|
მთელი კლასი
|
სხვადასხვა ფერის გეომეტრიული ფიგურების მოდელები.
|
5-7წთ
|
მათ.II.10მოსწავლეს
შუძლია ფიგურათა ზომების შედარება და დადგენა.
ურთიერთიერთ შედარებით ადარებს ბიგურათა წრფივ ზომებს და გამოხატავშედარების
შედეგს.
|
3
|
კლასს ვყოფთ ორ ჯგუაფდ. პირველ ჯგუფს ვავალებთ შეასრულონ სახელმძღვანელოში
მოცემული პირველი დავალება.
მერე ჯგუფს ვავალებთ შეასრულონ
მეორე დავალება
დავალების პასუხებს წერენ რვეულებში.
დავალების დასრულების შემდეგ მასწავლებელი
ისმენს ჯგუფების შდეგებს.
და აკეთებს კომენტარს.
|
სახელმძღვანელოზე მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო.
დავალების რვეული.
სახაზავი ფანქარი
|
10წთ
|
მათ III.9ირჩევსბრტყელი
გეომეტრიული ფიგურების მოდელებსმოცემული გროვიდან და ქმნისმითითებულ კონფიგურაციას/ფიგურას.
|
4
|
კლასს ვყოფთ წყვილებად . პირველ წყვილს ვაძლევთ N3 დავალებას, მეორე
წყვილს N4დავალებას, ხოლო მესამე წყვილს N5დავალებას
მოსწავლეები გამოჭრიან მითითებული სავარჯიშოებიდან შესაბამისი გეომეტრიული ფიგურების
მოდელებს და ჩააწებებენ რვეულის ფურცელზე
|
სწავლა კეთებით
|
მუშაბა წყვილებში
|
სახაზავიუჯრებიანი ფურცლები,ფანქარი
,წებო
სახელმძღვანელო
|
15წთ
|
მათ.III.9
ანაწევრებს ბრტყელი გეომეტრიულიფიგურის გრაფიკულგამოსახულებას ან მოდელს
მითიტებული ფიგურის ფიგურების მისაღებად.
|
5
|
თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს
თავის ნამუშევარს: ასახელებს მიღებულ ფიგურას, ცალკე ასახელებს გამოყენებულ
ფიგურებს. ასახელებს სხვადასხვა შემთხვევებს.
მოსწავლეები აფასებენ სხვა ჯგუფის ნამუშევრებს.
|
პრეზენტაცია
|
წყვილებში
|
მოსწავლეთა ნამუშევრები
|
|
მათ.III. 8
ამოიცნონს სივრციტ გეომეტრიულ ფიგურებს არქიტექტურისა და ხელოვნების
ნიმუშებში ან მათ ილუსტრაციებში,ყოფითი დანიშნულების საქმეში ან ფიგურატა მოდელების
გროვაში.
|
6
|
შეჯამება:
მოსწავლეებს ვუგზავნი ელექტრონულად
წინასწარ მომზადებულ დიაგრამას რომელშიც მცემულია ის გეომეტრიული ფიგურები
რომლებიც შეადგინეს წყვილებში მუშაობისას. დავალებად ეძლევათ: დასახელონ ის ფიგურები
რომლებიც გამოიყენეს მათ შსაქმნელად.
|
ელექტრონული სწავლება
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი,
ბუკები, როუტერი
|
5-7წთ
|
მათIII. 8 მოსწავლლეს
შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერა.
|
7
|
შეფასება დავალება :
მოსწავლეებს ვაძლევ N7
,N8
დავალებას სახელმძღვანელოდან და ვაკეთებ დავალებასთან დაკავშირებულ
მითითებებს.
|
განმავითარებელი კომენტარი
|
|
შეფასების რუბრიკები
|
4-5წთ
|
მოტივაციის ამაღლება
|
შეფასების
რუბრიკები
მოსწავლის სახელი და გვარი
|
როგორ აღწერენ
მოსწავლეები თავის ნამუშევარს
|
||
აღწერს დახმარებით
|
აღწერს დახმარების
გარეშე
|
აღწერს თავისუფლად
|
|
დნელია ლუკა
ოჩიგავა ამური
რურუა მირიანი
რურუა ცოტნე
რურუა ნოდარი
ძველაია საბა
ბარნაბიშვილი ლაშა
ნადარეიშვილი თამარი
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий